Almost ready to go!

27 november 2012 - Neede, Nederland

Hallo allemaal!

Vorige week hebben jullie kunnen lezen dat ik behoorlijk in de stress zat of mijn visum nog wel op tijd zou komen. Nou het heeft wat stress gekost, maar vanmiddag om half 5 kwam dan eindelijk het verlossende bericht dat mijn visum is goedgekeurd! Wat een opluchting..

Gisteravond heb ik al enkele spullen voor de reis klaargelegd en zo meteen ga ik beginnen met het pakken van mijn koffer. Het wordt nog lastig om te bepalen wat ik mee ga nemen, aangezien men in India geen strakke broeken mag dragen. Ook jurkjes boven de knie is eigenlijk niet gepast, dus ik heb mijn halve kledingkast al leeggehaald om geschikte kleding te vinden.

De koffer moet vanavond gepakt zijn. Ik mag één koffer meenemen met 20 kilo bagage, dus dat wordt waarschijnlijk nog proppen! Morgenavond overnacht ik in Amsterdam, zodat ik donderdagochtend op tijd op Schiphol ben. Eigenlijk begint voor mij de reis dus morgen al.

Nou, ik ga gauw weer verder met het pakken van mijn koffer. Ik laat snel weer wat van mij horen!

Groetjes Ellen Tijert

1. Lieke:
    27 november 2012
    Fijn dat het allemaal op tijd goed is gekomen! Heeeeel veel plezier in India. Het wordt ongetwijfeld een bijzondere reis, ik ga je volgen!
  2. Elise Tijert:
    27 november 2012
    Ook vanaf Hengelo natuurlijk een goede reis en heel veel plezier. Geniet er van, het is zo weer voorbij. Grz. fam. Tijert
  3. Lavinia:
    Ellen,

Geniet van deze bijzondere ervaring! Ik denk dat je vast wel iets passend in die klerenkast van je zult vinden.
    Ik wens je heel veel plezier en een goede reis!

XX Lavinia
  4. Sharona:
    Meidd!
    Wat een gedoe he, dat pakken van je koffer! Zorg wel dat je niet meer dan 20 kilo erin hebt zitten , want bijbetalen is heeel duur! Ik wens je een heeeeele fijne vlucht en tijd in India! Als je terug bent gaan wij meeten , zodat we even alles uitgebreid bespreken kunnen hihi :) ..
    Liefsss xx